Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z oddajo naročila prek spletne strani Mlekec.si, kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja podjetja Davor Vuchkovski s.p, Tabor 3304, Tabor, določajo pogoje uporabe storitve Mlekec.si. Pogoji poslovanja spletne strani Mlekec.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna stran Mlekec.si deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Uporaba spletne strani je brezplačna. Kupec lahko izbere med ponujenimi paketi ter izpolni obrazec »Naredi rezervacijo«. Po opravljenem naročilu, vam na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob naročilu, pošljemo obvestilo o prejemu naročila, prvi možen datum prevzema mleka, podatke o poteku storitve ter predračun. V primeru strinjanja, kupec vplača predračun. Ko je znesek vplačan, je storitev rezervirana. Kupec bo o tem obveščen.

V primeru, da kupec odpove rezervacijo, se znesek v višini 100 eur (obdelava naročila in rezervacija) obdrži in se kupcu povrne le preostali znesek kupnine.

Opisi na spletni strani

Besedilo na spletni strani Mlekec.si je informativne narave. Fotografije so simbolične. Za podrobnejše in informacije o storitvi se lahko obrnete na kontakt, naveden na spletni strani Mlekec.si.

Smernice za ravnanje z materinim mlekom

Stranka je pred oddajo naročila dolžna upoštevati navodila stroke o pravilnem rokovanju z mlekom. Priporočila so navedena na spletni strani v obliki PDFa.

Materino mleko v prahu ni nadomestilo za dojenje in je le dodatek dojenju (ali drugi vrsti hranjenja dojenčka). Storitev je personalizirana in mama  odda in dobi izključno svoje mleko v prahu. Vsaka mama dobi tudi personalizirana navodila koliko vode je potrebno dodati v prah za rehidracijo praha v tekoče mleko.

Materino mleko v procesu storitve ni termično obdelano. Spremeni se samo agregatno stanje izdelka (iz zmrznjenega stanja v prah). V primeru, da je že pri črpanju mleka prišlo do kontaminacije, ne odgovarjamo.

V našem objektu izvajamo redno ustrezno čiščenje, vseh naprav in opreme, ki prihajajo v stik z mlekom. 

Izvajamo tudi redne labaratorijske teste, ki dokazujejo odsotnost bakterij ter potrjujejo učinkovitost čiščenja.

Cene na spletni strani Mlekec.si

Vse navedene cene izdelkov so v eur inne vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Prodajalec ni davčni zavezanec.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen, razen, če ni  navedeno drugače (primer akcij in posebnih popustov).

Ko kupec s plačilom predračuna naročilo potrdi, veljajo cene, objavljene s strani podjetja Davor Vuchkovski s.p., ki se zapišejo v končni potrditvi naročila.

Način plačila in stroški dostave

Plačilo je možno le po predračunu. Stroški dostave so vključeni v ceno storitve, ki je objavljena na spletni strani. Materino mleko v zmrznjenem stanju prevzamemo osebno z vašega naslova ter vam ga, po opravljeni storitvi pošljemo na naslov po Pošti Slovenije. O vseh korakih boste obveščeni po e-naslovu, ki ga boste oddali v postopku naročanja. Znesek v višini 100 eur pomeni rezervacija termina in strošek obdelave naročila in se v primeru odstopa od pogodbe obdrži.

Dostava ter prevzem mleka v prahu

O datumu in uri prevzema vas obvestimo ob rezervaciji naročila. Prevzemi so ob sobotah. Dostava je možna le na področju Republike Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem ali oddaja naročila na sedežu podjetja, vendar se je za to nujno prethodno naročiti in dogovoriti z lastnikom podjetja.

Ne odgovarjamo za mleko, ki se v primeru višje sile, med transportom, odtali.  Stanko bomo o tem nemudoma obvestili in takšno mleko ne bo liofilizirano.

*Podatke ne shranjujemo in se uporabljajo le v namen obdelave naročila. Promocijskih sporočil ne bomo pošiljali.

Odveza odgovornosti

Podjetje Davor Vuchkovski s.p., se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani podjetja. V primeru napačnega objavljanja cen ali lastnosti izdelkov bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil spremeniti naročilo ali odstopiti od naročila.

Fotografije na spletni strani so simbolične.

Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na e-naslov: info@mlekec.si.

Reklamacije ob prevzemu pošiljke

Če ste prejeli neustrezno količino izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na Pošto Slovenije, ki je izvršila dostavo. V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

Prav tako nas kar najhitreje obvestite (v roku 1 dneva), če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega ali da vam kaj manjka oziroma so manjkajoči deli, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času.

V primeru, da pride do  poškodbe embalaže med transportom oziroma dostavo, ne odgovarjamo.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku prek  e-pošte info@mlekec.si in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Če kupec prejme paket, vidno poškodovan med transportom, ga takoj reklamira dostavni službi Pošte Slovenija, tako da izpolni reklamacijski zapisnik in o tem obvesti prodajalca na elektronski naslov info@mlekec.si. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Odstop od nakupa

V primeru odstopa od pogodbe se zadrži znesek v višini 100 eurov, ki predstavlja stroške obdelave naročila ter rezervacije. Kupnina z odbitkom stroškov obdelave in rezervacije vam bo vrnjena na vaš trr  takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Žalcu.

Pravica do odstopa od izvedbe naročila

Pridržujemo si pravico, da lahko izjemoma odstopimo od izvedbe naročila, v primerih više sile in nezmožnosti prevzema mleka na dogovorjeni lokaciji. V tem primeru vam znesek kupnine v celoti povrnemo ali se dogovorimo za novi termin prevzema.

V vseh navedenih in podobnih primerih o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani,  vas bomo kar se da najhitreje obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Garancija

Stranka je pred oddajo naročila dolžna upoštevati navodila stroke o pravilnem rokovanju z mlekom. Priporočila so navedena na spletni strani v obliki PDFa.

V našem objektu izvajamo redno ustrezno čiščenje, vseh naprav in opreme, ki prihajajo v stik z mlekom. Upoštevamo smernice HACCAP.

Ne upoštevamo garancije zaradi:

  • neupoštevanja navodil za uporabo
  • malomarno ravnanje z izdelkom
  • zaradi poškodbe izdelka pri prekomerni izpostavitvi sončne svetlobe, vlage, zraka
  • če je poškodba nastala v nesreči
  • če ste namerno poškodovali izdelek

Rok dobave

Rok dobave izdelkov je približno 14 delovnih dni, razen v primerih, ko je čakalna vrsta, takrat je tudi 2-3 tedna. V tem primeru tudi vsakega kupca obvestimo o čakalni dobi, še preden opravi rezervacijo oziroma izvrši plačilo po predračunu.

Pripombe na splošne pogoje

Vse pripombe in pritožbe lahko sporočite na elektronski naslov info@mlekec.si ali pisno na naslov podjetja (Tabor 111, 3304 Tabor, Slovenija).

Storitev za stranke:

info@mlekec.si

FAQ

All right reserved by@ Mlekec.si

Powered by: www.filiposka.com